Re: idiotyczna grupa...

Autor: art_o2 <rutra_64_at_o2.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 10:48:09 MET DST

From: "Piotr" <pete274@o2.pl>
To: "Minerały" <mineraly@man.lodz.pl>
Sent: Friday, October 28, 2005 10:17 AM
Subject: RE: idiotyczna grupa...

Wniosek jest jeden - jest grupa osób, które faktycznie "czują bluesa" i
aktywnością na forum chcą zarówno poszerzyć swoją wiedzę, jak i przekazać
przez siebie posiadaną, przy okazji czerpiąc nieco satysfakcji i... zabawy -
bo chyba to jest celem uprawiania jakiegokolwiek hobby? A może się mylę:)?

Ale też jest i grupa "naukowców", którzy pisane przez siebie posty traktują
bez mała jak dysertacje naukowe, pełne wiedzy tylko...
trudnostrawialnej:)! - pełnej fachowych lub pseudofachowych słów i określeń
slangowych. Przykro mi, ale taki posty zwykle omijam.

Natomiast t.zw. "kultura dyskusji"... cóż - "Teraz Polska" - niezbyt miło to
stwierdzić, ale taka forma wymiany poglądów jest powszechna w zasadzie na
wszystkich forach w naszym kraiku, mam pewne doświadczenia z forów
fotograficznych, z przyjemnością przeniosłem się na forum
angielskojęzyczne - jakoś sposób prowadzenia wymiany poglądów bardziej mi
odpowiada:).

Pzdr
Artur