RE: Identyfikacja skał i minerałów ....

Autor: Piotr <pete274_at_o2.pl>
Data: Sat 29 Oct 2005 - 15:01:42 MET DST

From: mineraly-bounces@man.lodz.pl [mailto:mineraly-bounces@man.lodz.pl]
On Behalf Of Andrzej PeXka
Sent: Saturday, October 29, 2005 1:34 AM
To: mineraly@man.lodz.pl
Subject: Re: Identyfikacja skał i minerałów ....

Jeżeli zaś użytkownik Piotr inaczej nie potrafi polecałbym mu raczej dalszą
aktywność w temacie "idiotyczna grupa" gdzie dopatrzył się już sformułowań
"dosadnych i wiele mówiących".

Napisałem, co łatwo sprawdzić : "DOSADNA I MAŁO KULTURALNA, ALE WIELE
MÓWIĄCA";
ma to inną wymowę niż powyższy pseudocytat ...
Życzę powodzenia w dalszym odkrywaniu "prawdy" na bazie przeinaczania
rzeczywistości,
jak widać idzie to Koledze świetnie - zarówno w tym pobocznym wątku, jak i w
meritum sprawy
zdalnej identyfikacji minerałów. Jest to tzw. "prawda własna", ale przecież
niektórzy innej nie chcą !

Przepraszam wszystkich, że dałem się wciągnąć w te osobiste wycieczki i
obiecuję
nie kontynuować, choćby mnie kolejny raz nazwano durniem.
Piotr