Autor: esseirion [m.ziemann] (essi_at_go2.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 07:17:31 MET

Użytkownik "Andrzej Kasperowicz" <andyk_at_spunge.org> napisał w wiadomości
> To juz nikt na strone Mineralow nie zaglada?

Oj zagląda, ale mało dokładnie bo czasu brak ;)

> Magdo przypominam przy okazji, ze nalezy pisac pod cytatem, a nie przed
> oraz wycinac nadmiar cytatow (czyli te fragmenty tekstu wypowiedzi
> poprzednika, do ktorych sie bezposrednio nie ustosunkowujesz).

Ok, już się będę stararać. Nie wyszło. Tłumaczenie zbędne - moja wina ;)

> Poza tym Twoje polskie litery sa nieczytelne, gdyz brakuje deklaracji
> strony kodowej w naglowkach wysylanych przez Ciebie postow (powinno w
> naglowku byc: Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"; a nie ma),
> popraw to prosze w konfiguracji swojego programu pocztowego.

Jak się okazuje kopiowanie ustawień z jednego outlooka do drugiego nie kopiuje wszystkich ustawień.
Skopiowała się poczta, konta pocztowe a reszta została domyślna. Żyłam w wielkiej nieświadomości, za co przepraszam. Mam nadzieję, że teraz będę "czytelna".

Magdalena Ziemann
www.paleouw.prv.pl
* Member of SETI team TRIBAR *