Autor: Andrzej Kasperowicz (andyk_at_spunge.org)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 21:46:12 MET

> No panowie Andrzeje, macie racje.
> Rzeczywiście te okazy są chyba dość trudne do przemycenia.
> No ale też zależy gdzie :D USA pewnie by zaraz zareagowało hehe,
> z drugiej strony rzeczywiście szkoda ryzykować stracenie ciekawego okazu.
> Gdybym miała więcej czasu i jakiś przelicznik, to bym sobie mogła
> poprzeliczać jednostki, którymi łatwoej moja wyobraĽnia operuje, czyli Bq,
> albo nCi.

To juz nikt na strone Mineralow nie zaglada? Umiescilem tam w ubieglym roku na ten temat artykul: http://mineraly.pg.gda.pl/promieniotworczosc/dozymetria_jednostki .html
oraz inne:
http://mineraly.pg.gda.pl/promieniotworczosc/

Magdo przypominam przy okazji, ze nalezy pisac pod cytatem, a nie przed oraz wycinac nadmiar cytatow (czyli te fragmenty tekstu wypowiedzi poprzednika, do ktorych sie bezposrednio nie ustosunkowujesz).

Poza tym Twoje polskie litery sa nieczytelne, gdyz brakuje deklaracji strony kodowej w naglowkach wysylanych przez Ciebie postow (powinno w naglowku byc: Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"; a nie ma), popraw to prosze w konfiguracji swojego programu pocztowego.

ak