Autor: esseirion [m.ziemann] (essi_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 21:04:35 MET

No panowie Andrzeje, macie racje.
Rzeczywiście te okazy są chyba dość trudne do przemycenia. No ale też zależy gdzie :D USA pewnie by zaraz zareagowało hehe, z drugiej strony rzeczywiście szkoda ryzykować stracenie ciekawego okazu. Gdybym miała więcej czasu i jakiś przelicznik, to bym sobie mogła poprzeliczać jednostki, którymi łatwoej moja wyobraźnia operuje, czyli Bq, albo nCi.
Jeśli chodzi o tą wodę, która wypływa z sztolni Śnieżnik to czy mogę prosić o przeliczenie/podanie metody na zrobienie z tego nCi ? Z tego co moja główka wie, to w polsce max radioaktiv źródło to Maria Skłodowska-Curie 55nCi/l .
Dla porównania max znana MI radoczynna woda podziemna jest w Czechach 3182 nCi/l - obok jest złoże uranu.

papa - magda

Magdalena Ziemann
www.paleouw.prv.pl
* Member of SETI team TRIBAR *