Autor: Ireneusz Balicki (irbal1_at_inetia.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 23:00:44 MET

Witam !

> ciekawa jestem bardzo Twoich okazów, masz moze ich zdjecia...

W niedziele mam czas wiec zrobie zdjecia juz wypolerowanych okazow 5-10 fotek (musze to sprawdzic w piwnicy). Grupowy up-load nie dziala, wiec gdzie podeslac fotki? Pelny plik z mojego aparatu to Tif -6Mb lub Jpg ok. 1Mb Jak bardzo redukowac wielkosc pliku?
Zreszta chetnie wymienie plyte CD z fotkami moich okazow drewna na krazek z fotografiami zamieszczonymi na str. www. Zdjecia na Twojej stronie choc dobrze zoptymalizowane to kompromis miedzy wielkoscia pliku a jakoscia zdjecia. Pozwalaja jedynie wyobrazic sobie jak naprawde wygladaja okazy.

>Napisz prosze cos wiecej o Twoich "drzewkach".

Drewno z Malinki ma fakture podobna do okazow z Kwaczaly. Chodzi mi o to ze na przekroju poprzecznym trudno dopatrzec sie rysunku slojow, jest za to bogate kolorystycznie. Kazdy kolejny przeciety okaz mile zaskakuje swoim rysunkiem i kolorami.
Nie trafilem w zadnym z przecietych kowalkow na druze z dodatkowa mineralizacja.

Przed laty na Lubelszczyznie bylo szeroko znane i czesto odwiedzane stanowisko skrzemienialych debow z druzami wypelnionymi krysztalami... niestety nie wiem czego.
Czy potrafisz uscislic ta enigmatyczna informacje? Przynajmiej o bardziej precyzyjny opis wystepujacych tam okazow. Pozdrawiam
Irek