Autor: Sara (sara_w_at_op.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 14:36:31 MET

Witaj Irku,

dziekuje za mile slowa,
ciekawa jestem bardzo Twoich okazów, masz moze ich zdjecia, albo chociaz mozesz opisac ich barwy, cechy charakterystyczne itp. ?? Okazy z mojej kolekcji pochodzace z Paczkowa i Nysy nie zostaly niestety znalezione przeze mnie wiec nie potrafie dokladnie Ci opisac miejsc ich znalezienia. Napisz prosze cos wiecej o Twoich "drzewkach". Nieustannie jestem zainteresowana zdobywaniem nowych okazów, choc przyznac musze, ze trudno bedzie dokonac wymiany, ...no ale nie martwmy sie na zapas :-)).

Pozdrawiam Cie,
zycze milego dzionka

Sandra

> Milo mi bedzie jesli odwiedzicie moja strone i podzielicie sie ze mna
> wszelkimi uwagami.
> Jeszcze raz zapraszam:
> republika.pl/skamieniale_drewno

  B.ciekawe okazy, jestem pod wrazeniem.   Choc mieszkam blisko zwirowni w Paczkowie i Nysie nigdy nie znalazlem   tam skrzemienialego drewna.
  Posiadam za to bardzo ciekawe okazy skrzemienialego drewna ale z   nieczynnej juz zwirowni Malinka pod Opolem, zebrane tam kilkanascie   lat temu.
  Mam sporo tego drewna, wiekszosc jeszcze nie obrobiona i chetnie   wymienie na okazy drewna z innych stanowisk na Dl. Slasku   pozdrawiam
  Irek