Autor: \ (bezspamu_at_man.lodz.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 18:19:12 MET

Mam ogromna prosbe, za dwa dni mam egazmin i potrzebuje opisy kilku skał. Mam problemy ze znalezieniem odpowiednie strony. Opis musi zawierac: strukture, teksture, minery dominujace, mineraly poboczne, barwa, geneza, wystepowanie w Polsce.A może jeszcze jakaś dobra rada jak rozpoznać te skałki w praktyce. Jesli znacie strone na, której mogłabym to znaleźć prosze dajcie znac. Jesli umiecie opisac choć jedną z poniższych skałek też będę wdzięczna:
-piaski
-zlepieńce