Autor: esseirion (essi_at_go2.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 07:47:22 MET

| Mam ogromna prosbe, za dwa dni mam egazmin i potrzebuje opisy kilku
skał.
| Mam problemy ze znalezieniem odpowiednie strony. Opis musi zawierac:
| strukture, teksture, minery dominujace, mineraly poboczne, barwa,
geneza,
| wystepowanie w Polsce.

Cześć,
nie chce być niemiła ale ta lista to skaly podstawowe, bardzo rozpowszechnione.
Jak dla mnie banalne. Nie bedę jednak opisywać żadnej z nich, myśle że jeśli na prawde masz egzamin to miałaś też ćwiczenia. No i biblioteka też jest przecież na każdej uczelni. Ta lista jest bardzo podobna do tej którą miałam na Wydz. Geologii w warszawie, skąd jestes ??? Jeśli z 1 roku to możecie wziąść szuflady ze skałkami na korytarz, i w godzine opiszecie je wszystkie. Wytarcza podstawowe pojecia co to jest tekstura, struktura no i dobre chęci.

Pozdrawiam i życze powodzenia.

ps. Na wykłady się chodzi ! Egzamin to chyba troche za duże słowo...dopiero początek grudnia.

magda z.