Autor: Mohican (mochican1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 23:14:43 MET

> Mam ogromna prosbe, za dwa dni mam egazmin i potrzebuje opisy kilku skał.
> Mam problemy ze znalezieniem odpowiednie strony. Opis musi zawierac:
> strukture, teksture, minery dominujace, mineraly poboczne, barwa, geneza,

Witam!!
Polecam Ci ksiazke mojej promotorki dr jolanty burdy "Ucze sie geologii w Gorach Kaczawskich".Ksiazka jest cienka(!) bardzo dobrze napisana i z licznymi zdjeciami skal i minerałow ogołem bardzo pomocna przy makroskopowym okreslaniu skal!! Nawet w krotkim czasie ;-) PS. zapomnialas o tym egzaminie! ;)))
Pozdrawiam serdecznie
Marcin