Autor: Critical (critical_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Jun 2003 - 20:19:39 MET DST

Witam
W poniedziałek wyjezdzam do Jeleniej Góry na kilka dni. Z tej okazji mam pytanie, odnośnie jakiś ciekawych miejsc w okolicy Jeleniej, gdzie możnaby było sobie trochę poszperać. Jeszcze jedno pytanko - gdzie na Śląsku mogę znależć ładnie wykształcone dendryty manganowe (charakterystyczne, ciemne "drzewka", skupiska tlenków manganu - wad, piroluzyt). Najlepiej w okolicy Jeleniej, ale niekoniecznie. Z góry dziękuje.
Michał Lelonek