Autor: Kornik (nool_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 19:56:10 MET DST

Witam.
Jestem naprawdę zdziwiony, oferuję samochód na wyjazd po nowe okazy ( dla mnie pierwsze) i dostaję dwie odpowiedzi, z czego jedna to pomyłka. Czy ta grupa jeszcze działa czy zawędrowałem na manowce internetu... Czy naprawdę jest to tak hermetyczna grupa ludzi, że nikt z zewnątrz nie ma szans?
Skoro tak to proszę, chociaż choćby o podpowiedź gdzie i po co mogę się wybrać, w woj. śląskim.
Jeszcze jedno pytanie: czego używacie do czyszczenia minerałów ( lub ich "wydobywania" z zebranych okazów)? Jakieś kwasy ?

Andrzej Szałkowski - Kornik
nool_at_wp.pl
GG:1542540