Autor: Michal (msegit_at_post.pl.spam.to)
Data: Tue 20 May 2003 - 14:07:22 MET DST

On Mon, 19 May 2003, jm wrote:
> 3. Czy do kopalni barytu w Stanisławowie nie ma już zupełnie wstępu ? Wiem,
> że jest zalana.

JDW Zasypana.
Maszyny wyciagowe/maszt zdjete.

Tak samo zreszta w Boguszowie (no, tu to juz zupelnie nic nie zostalo oprocz raczej nieciekawej haldy. W Stanislawowie to przynajmniej budynki; choc nie wiem czy do tej chwili tez...?)

pozdrawiam
Michal

--
Przychodzi Kubus Puchatek do Prosiaczka i mowi:
-Wiesz co? Otrzymalismy 10 sloiczkow miodu. Po 8 dla kazdego...