Autor: Marek J. Battek (battek_at_pwr.wroc.pl)
Data: Fri 09 May 2003 - 21:35:01 MET DST

kdrozdo_at_poczta.onet.pl napisał(a):

> Witam, gdybyś cokolwiek zlokalizował na Poniatowie, to napisz koniecznie o tym
> na grupie. Ten temat interesuje mnie od lat, niestety nigdy nie udalo mi się
> zlokalizować tej kopalni. Jestem więc bardzo zaciekawiony Twoimi
> poszukiwaniami - opisz je koniecznie, bez wzgledu na wyniki.
> Pozdrawiam, Krzysztof

Zbadałem pieszo lokalizację podaną na mapie, zgodnie z tym co widziałem z daleka
jest tam kępa drzew, a w niej o dziwo duży staw z rybami. Staw ma z 10 lat,
chyba że był przebudowywany (wnioskuję z roślinności na brzegach). Żadnej
hałdy ani innych śladów nie znalazłem. Pomiary poziomu promieniowania
dały wynik jak wszędzie. Jeszcze jedno miejsce rzuciło mi się w oczy, ok. 200
m na południe, ale nie zdążyłem zbadać (przeszkody w postaci pastucha elektr.)
z braku czasu. Nie wyglądało to jednak obiecująco. Spróbuję jeszcze dwóch sposobów - mój promotor pochodzi z Rusinowej i
opowiadał, że jego sąsiad pracował w kopalni uranu, ale chodzi tu chyba
o Julianów/Dziećmorowice. Mam też znajomego, który zna tę problematykę,
ale niestety zmienił Wałbrzych na Norymbergę, więc telefon dość kosztowny.

			Pozdrawiam
			mjb

PS. Pytanie do A. Pełki - czy odbitki doszły?

--
Marek J. Battek
tel. 0-601 722945, ++48/71 3484173