Autor: kdrozdo_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 23 Apr 2003 - 15:14:45 MET DST

> Co do Poniatowa (miejsce z mapy g. Wałbrzyskich), to jednak
> coś tam
> podobno było, mam wstępne namiary, będę tam chyba w środę po
> świętach.

>                                        mjb

Witam, gdybyś cokolwiek zlokalizował na Poniatowie, to napisz koniecznie o tym na grupie. Ten temat interesuje mnie od lat, niestety nigdy nie udalo mi się zlokalizować tej kopalni. Jestem więc bardzo zaciekawiony Twoimi poszukiwaniami - opisz je koniecznie, bez wzgledu na wyniki. Pozdrawiam, Krzysztof