Autor: Marek J. Battek (battek_at_pwr.wroc.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 23:01:33 MET DST

Ja z kolei pojechałem do Głuszycy, gdzie też (za stacją kolejową) była
kopalnia uranu (złoże "Grzmiąca"). Niestety, dojazd jest tylko do baraków,
zapewne mieszkali tam pracownicy, natomiast dalej było takie błoto, że
ani pieszo, ani samochodem nie miałem ochoty się pchać (pieszo - bo buty
miałem marne, samochodem - bo szkoda mi było na opłacanie traktora lub
pary koni do wyciągania).
Przy okazji co do St. Julianowa, to prawdopodobnie główna część wydobywcza była
położona nieco dalej na południe od miejsca które zwiedzałem (w kierunku Dziećmorowic).
Co do Poniatowa (miejsce z mapy g. Wałbrzyskich), to jednak coś tam
podobno było, mam wstępne namiary, będę tam chyba w środę po świętach.
Stwierdzam natomiast konieczność szybkiego wskrzeszenia mojego samochodu
terenowego, co wprawdzie wymaga kasy i wysiłku, ale jest niezbędne.

					Pozdrawiam
					mjb

PS. Na Allegro ktoś licytuje licznik GM Bielvar 104, ale cena
chyba przesadzona (kup teraz 250 zł, cena wyjściowa 200 zł)

--
Marek J. Battek
tel. 0-601 722945, ++48/71 3484173