Autor: Madziarka (madziarka_m_at_USUNTO.poczta.fm)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 10:50:11 MET DST

Użytkownik "Michal" <msegit_at_usun_to.post.pl> napisał w wiadomości news:Pine.LNX.4.21.0304042126160.19880-100000_at_address.pl...
> On Fri, 4 Apr 2003 kk01_at_poczta.onet.pl wrote:
>
> Polecam przytulanie kamieni brukowych. Najlepiej dobrze oplutych i z
> historia (kilkuwiekowa).
>
> Pomocne moze okazac sie rowniez zgromadzenie pospolitych
> narzutniakow. Najlepiej duzej ilosci i podczas pieszej wycieczki, do
> plecaka, bo przynajmniej odpowiedni ciezar i wysilek fizyczny wplynie na
> zdrowie fizyczne, wiec rowniez ewentualnie umyslowe. Szczegolnie jesli
> jest to w terenie i mozna skontaktowac sie z przyroda i pooddychac swiezym
> powietrzem a nie bredzic.

> [...]

Dziekuje za Twoja wyczerpujaca wypowiedz. Ale ja liczylam na powazne odpowiedzi badz wskazowki a nie na Twoja opinie na ten temat.
Tak wiec jezeli nie miales nic do powiedzienia, powinienes nie pisac postow i zasmiecac grupe swoimi wnioskami.
Ja nie wytykam palcem tyk, ktorzy zbieraja kamyczki, wiec Ty nie wytykaj innym ludziom tego co roba badz w co wierza. Swiadczy to tylko o Twoim wychowaniu i kulturze.

Tyle ja mialam do powiedzienia.
Dziekuje za uwage.

--
Pozdrawiam Magda  GG 3115032