Autor: Michal (msegit_at_usun_to.post.pl)
Data: Sat 05 Apr 2003 - 13:10:05 MET DST

On Sat, 5 Apr 2003, Madziarka wrote:
> Użytkownik "Michal" <msegit_at_usun_to.post.pl> napisał w wiadomości

> Dziekuje za Twoja wyczerpujaca wypowiedz.
> Ale ja liczylam na powazne odpowiedzi badz wskazowki a nie na Twoja opinie

...powazne odpowiedzi na niepowazne tematy... tiaaa.

> na ten temat.
> Tak wiec jezeli nie miales nic do powiedzienia, powinienes nie pisac postow
> i zasmiecac grupe swoimi wnioskami.

Ty pewnie nie sadzisz, ze te Twoje 'powazne tematy' sa zasmiecaniem?

> Ja nie wytykam palcem tyk, ktorzy zbieraja kamyczki, wiec Ty nie wytykaj
> innym ludziom tego co roba badz w co wierza.

wybacz, ale jesli sie z tym ("moc mineralow" itd...) czlowiek odpowiednio czesto styka, to nie znajduje na to innego terminu jak 'choroba' badz 'patologia spoleczna'. :>

> Swiadczy to tylko o Twoim wychowaniu i kulturze.

Jesli brak wazeliny poprawnopotylicznej itp. rzeczy uwazasz za brak wychowania i kultury... to znow 'wybacz' ale jeszcze wielokrotnie w zyciu bedziesz zszokowana. :>
Brzydkich badz niecenzuralnych slow nie uzylem.

ATSD Nie uwazasz ze wierzenie w zabobony itp. jest objawem braku Kultury? (akurat moze nie osobistej w tym wypadku tylko mentalnej).

> Tyle ja mialam do powiedzienia.

Ciesze sie.

pozdrawiam pozostalych uczestnikow grupy Michal

--
Obrazek na dzis: http://www.innestrony.pl/img/zdjecia-d/262.gif