Autor: Michal (msegit_at_usun_to.post.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 21:41:01 MET DST

On Fri, 4 Apr 2003 kk01_at_poczta.onet.pl wrote:
> Użytkownik Madziarka napisał:>Witam wszystkich grupowiczow starych i
> nowych!!!>Nie wiem czy ktos poruszal ten temat, ale chcialabym sie
> dowiedziec jakie>kamienie sa odpowiednie dla danego znaku
> zodiaku?>Konkretnie chodzi mi o Wage i Wodnika.
>
> Dla wodnika napewno najlepszy jest Agat i to Agat mszysty, kamiewni
> nie terzeba zmieniac co miesiac, wystarczy tylko swoj kamien
> oczyszczac raz na jkis czas poprzez wyplukanie czysta woda, i nadal
> zachowuja swoja aure i wlasciwosci ( oczywiscie jesli ktos w to
> wszystko wierzy).
> [...]

Polecam przytulanie kamieni brukowych. Najlepiej dobrze oplutych i z historia (kilkuwiekowa).

Pomocne moze okazac sie rowniez zgromadzenie pospolitych narzutniakow. Najlepiej duzej ilosci i podczas pieszej wycieczki, do plecaka, bo przynajmniej odpowiedni ciezar i wysilek fizyczny wplynie na zdrowie fizyczne, wiec rowniez ewentualnie umyslowe. Szczegolnie jesli jest to w terenie i mozna skontaktowac sie z przyroda i pooddychac swiezym powietrzem a nie bredzic.

A tak na serio, to to jest grupa o mineralach itp. a nie o zabobonach/wierzeniach w komercyjne brednie wymyslane przez zadnych pieniedzy jubilerow chcacych zarobic jak najwiecej kasy/itd.. Sorry ale nie zdzierzylem...

pozdrawiam
Michal

--
Obrazek na dzis: http://www.innestrony.pl/img/zdjecia-d/281.gif