Autor: Andrzej Pełka (U238_at_wp.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 23:33:30 MET DST

> donoszę też, że byłem ostatnio w Zalesi, ale
> śniegu było
> jeszcze bardzo dużo.
> Pozdrawiam wszystkich miłośników uranu.

Pogoda i mnie poddaje uciążliwym próbom. Już co najmniej dwukrotnie za jej przyczyną zaniechałem wyjazdu do Zalesia. Pomyśleć tylko, że w zeszłym roku już w lutym grzebałem w tamtejszych hałdach :-) Kiedy (tak jak ostatnio około dwóch tygodni temu) w górach nocą temperatura spada do -10 stopni, lepiej zrezygnować z takich zamiarów. Nie ma młotka zdolnego ruszyć przemarznięte podłoże, choćby nawet za dnia temperatura była dodatnia.
Póki co, pozostaję w nieustającej nadziei na rychłe wiosenne ocieplenie i także pozdrawiam.

                                                          Andrzej.