Autor: kk01_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 04 Apr 2003 - 16:27:46 MET DST

Użytkownik Madziarka napisał:>Witam wszystkich grupowiczow starych i nowych!!!>Nie wiem czy ktos poruszal ten temat, ale chcialabym sie dowiedziec jakie>kamienie sa odpowiednie dla danego znaku zodiaku?>Konkretnie chodzi mi o Wage i Wodnika.

Dla wodnika napewno najlepszy jest Agat i to Agat mszysty, kamiewni nie terzeba zmieniac co miesiac, wystarczy tylko swoj kamien oczyszczac raz na jkis czas poprzez wyplukanie czysta woda, i nadal zachowuja swoja aure i wlasciwosci ( oczywiscie jesli ktos w to wszystko wierzy). Inne kamienie dla znakow m,usze sprawdzic bo teraz nie pamietam, jesli cie to ciekawi to dam ci nastepnym razem liste. Pozdrawiam Krzysztof