Autor: Roman Gad (reptilius_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 19:57:40 MET

> Jeden kometarz: za takie podejscie do pracy w terenie stawialbym pod
sciana.
> Nic mnie bardziej nie wkurza niz wyeksploatowany i zwykle czesciowo
zasypany
> gruzem dolek, nad ktorym pracowalem czesto kilka dni.
Zgadzam sie z Tobą . Trzeba przyznac, ze jestesmy chyba jedyna grupa hobbystow, ktora do tej pory nie wypracowala wlasnych zasad etycznych. Ja sam wielokrotnie doswiadczyłem chamstwa ze strony ludzi, ktorym zaufalem i zdradzilem swoje stanowiska. Potrafili najac robotnikow, ciezki sprzet i w ciagu tygodnia wyeksploatowac wszystko co sie dalo. Pomijam fakt, ze zostawili u tubylcow uraz do ludzi z mlotkiem w rece. To jest powód, dla którego " bede sie czaił":).

Pozdrawiam RG.

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]