Autor: Maciej Rozmus (rozmusm_at_piwo.bl.pg.gda.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 14:42:57 MET DST

Hogen napisał(a):

> Cze!

> jaspisy.Mo
> On
>
> Jestem na liscie stale tylko nie odbieram poczty dziennie bo jestem w g.
> Sowich. Sciagam poczte przez komorke a tu kiepsko z sygnalem. Co do
> lokalizacji stanowisk w Sowich to chodze najczesciej po nieopisanych w
> przewodnikach. Trudno jest wyjasnic gdzie na Wlodarzu sa cytryny czy moriony
> bo to sa jakies male polanki za gorka i trzema przesiekami, gdzie kopie sie
> pod trawa lub miejsca na polu itd. Tam trzeba isc z kims. Ostatnio bylismy 2
> [...]

 Potwierdzam :)

 Na dobry poczatek proponowalbym polazenie dookola zapory w Zagorzu Slaskim. W okolicznych skalach mozna spotkac pegmatyty z turmalinami. Zaraz obok jeziora jest tez stara haldka po kopalni srebra - na niej jest baryt z galena.

 No i oczywiscie znane stanowisko granatow w granulitach obok Fregaty. Choc przyznam szczerze, ze po obejrzeniu granatow u Jasia Minerala tamte wygladaja jakos strasznie mizernie ;)

MACIEJ ROZMUS

PUT INTRA SP. Z O.O.                    YUASA   +   OERLIKON
UL. KADŁUBEK 15A          AKUMULATORY DO SYSTEMÓW ZASILANIA REZERWOWEGO
32 - 500 CHRZANÓW          SPRZEDAŻ + MONTAŻ + DIAGNOSTYKA + DORADZTWO