Autor: Hogen (hogen_at_alpha.pl)
Data: Thu 20 Jul 2000 - 11:05:01 MET DST

Cze!

> W gorach Sowich mozna sie pokrecic po kamieniolomie w Świekkach -
jaspisy.Mo
> zna tez zajrzec do Braszowic.
> Zalezy co Cie intrtresuje.
> Wiem,ze w tych terenach krecil sie Hogen (jest lub byl obecny na liscie).
On
> Ci napewno cos poleci

Jestem na liscie stale tylko nie odbieram poczty dziennie bo jestem w g. Sowich. Sciagam poczte przez komorke a tu kiepsko z sygnalem. Co do lokalizacji stanowisk w Sowich to chodze najczesciej po nieopisanych w przewodnikach. Trudno jest wyjasnic gdzie na Wlodarzu sa cytryny czy moriony bo to sa jakies male polanki za gorka i trzema przesiekami, gdzie kopie sie pod trawa lub miejsca na polu itd. Tam trzeba isc z kims. Ostatnio bylismy 2 tygodnie z Maciejem R. z listy wlasnie w tym terenie i mamy troche lupow. Ja stale jestem w tych okolicach wiec jak ktos chce sie wybrac na turmaliny lub beryle to moge sluzyc za przewodnika. Jestem zmotoryzowany a zakwaterowac mozna sie w osrodku TKKF "Wodniak" w Zagorzu Sl. - kamping 20 zl za dobe namiot chyba 8. Jak ktos jest zainteresowany to prosze o info na priv. Hogen.