Autor: Maciej Rozmus (rozmusm_at_piwo.bl.pg.gda.pl)
Data: Fri 04 Aug 2000 - 14:43:10 MET DST

Elwood napisał(a):

> A był ktos w Parku Krajobrazowym Chelmy na Pogorzu Kaczawskim?
> No wiecie , wąwoz Mysliborski itp.
> Polecam, mam namiary na cudowne miejsca i tanie noclegi.
> Info i pytania podesle po wysłaniu mi maila

 Czesc

 Piszac o cudownych miejscach masz na mysli stanowiska z kamolami czy inne atrakcje np. krajobrazowe ? :)

 Tak czy owak przeslij mi informacje

 na razie.

MACIEJ ROZMUS

PUT INTRA SP. Z O.O.                    YUASA   +   OERLIKON
UL. KADŁUBEK 15A          AKUMULATORY DO SYSTEMÓW ZASILANIA REZERWOWEGO
32 - 500 CHRZANÓW          SPRZEDAŻ + MONTAŻ + DIAGNOSTYKA + DORADZTWO