Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 22:12:28 MET

> W odpowiedzi na Wasze zainteresowanie przesylam
> zdjecia meteorytow i tektytow, ktore mam aktualnie
> w swoim posiadaniu.

Swietnie, ze to wyslales, tylko troche szkoda, ze nie zmniejszyles tych plikow w jakims programie graficznym (opcja image size lub resize) do rozdzielczosci w poziomie np. 640, wowczas caly obrazek miescilby sie w ekranie no i przede wszystkim byloby kilka razy mniej kB do ciagniecia. Czy moge te Twoje zdjecia zmniejszyc do takiej wielkosci?

A co do jakosci technicznej to te obrazki sa przede wszyskim nieostre, ale to tez odrobine mozna bylo poprawic opcja sharpen w jakims programie graficznym.

Te uwagi techniczne sa do wszystkich chcacych uploadowac pliki graficzne na ftp (do czego goraco zachecam :)).
Umieszcze niedlugo powyzsze uwagi na stronie www mineralow, w pliku powitalnym oraz w pliku dirinfo.txt w katalogu ftp.

Przypominam wszystkim, ze zawartosc naszego katalogu ftp mozna ogladac ze stron www mineralow http://www.man.lodz.pl/MINERALY/ w dziale "FTP - zawartość katalogu Upload listy minerały ".

> PS2. Acha padla propozycja nakrecenia filmu
> przedstawiajacego moje mineraly i pobliski
> kamieniolom i przegrania jako film AVI. Coz,

A MPG probowales?

> nie da sie. Dzis testowalem i wyszlo tragicznie.
> Tzn. 10s filmu (Janosik :)) z 155 klatki to okolo
> 15 fps, czyli marnie. Ale to zajelo 40MB !!!!!!!!!

Faktycznie straszne!

ak