Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 20:40:13 MET

Witam wszystkich.

   W odpowiedzi na Wasze zainteresowanie przesylam zdjecia meteorytow i tektytow, ktore mam aktualnie w swoim posiadaniu.

   Jezeli znow cos mi sie nawinie (a mam nadzieje, ze tak), to oczywiscie posle Wam fotki.

   Zdjecia byly robione za pomaca kamery VHS-C Panasonic RX-66, a przechwytywane na kompie z karta Asus 3400 TNT/TV.

Sa tam 2x meteoryt i 2x tektyt.

Moze to kogos zdziwic, ale w chwili obecnej te male kawaleczki metalu, rajcuja mnie bardziej niz wszystkie moje mineraly :))) Nie wiem dlaczego. Moze to przez fakt, ze trzyma sie w lapce kawalek pierwotnej materii!! Ona sobie wedrowala przez miliony lat, a ja teraz moge sobie ja ogladac. Niesamowite :))))

Marcin Cimała alias BEEPER beeper_at_alpha.pl http://www.minerals.inpoland.com

PS. Jakosc jest w/g mnie marna. Kumpel kupil karte TV do komputera, wiec moze da sie do tego podlaczyc kamere. Jak nie, to sam bede musial cos kupic, zeby zdjecia byly znosnej jakosci.

PS2. Acha padla propozycja nakrecenia filmu przedstawiajacego moje mineraly i pobliski kamieniolom i przegrania jako film AVI. Coz, nie da sie. Dzis testowalem i wyszlo tragicznie. Tzn. 10s filmu (Janosik :)) z 155 klatki to okolo 15 fps, czyli marnie. Ale to zajelo 40MB !!!!!!!!! Czyli minuta to bagatela 240MB. Moze kiedys ...