Autor: Krzysztof Wnek st. (wielki_at_geolog.geol.agh.edu.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 09:25:57 MET

Chyba wyraznie napisalem i liczylem na inteligencje czytajacych, ale chyba padlo na kretyna :((

> Na agaty to dupny pomysl. Z tego co widze na gieldach, to wnioskuje,
> ze tego tam jest od ch..., a w koncu jest to cos, za czym warto polazic.
Jesli dla ciebie jest frajda kupowanie a nie znajdywanie to nie ma sensu dalszej gadki

> A co do Czech, to gdzie ? (mam blisko). Prosze o rozwiniecie tematu,
> bo tak na dobra sprawe, to ja mam blizej tam, niz w niejedno miejsce w kraju.

Materialy wlasnie mialem wsylac Tomkowi Filipiakowi jesli jemu sie pomysl spodoba to juz nie bede musial nikogo prosic by sie kobznal na kamyki, bo chyba tutaj jest jedna z niewielu kompetentnych osob na liscie.

Wielki