Autor: Krewet (krdrnrt_at_bigblue.alpha.net.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 07:48:20 MET

BEEPER wrote:

> witam.
> Wy mieszkacie "w swiecie" wiec na pewno znacie
> miejsca, gdzie mozna kamole :))) kupic.
> Potrzebuje tego do mojego WWW. Troche glupio miec
> tam tylko sklep z Ostrawy (tak czechy).
Jesli mieszkasz blisko Ostravy, to moze Katowice? Mala, boczna uliczka od ul.Kopernika, blisko Pl.Miarki. Troche popularnych "kamieni" mozna znalezc w ksiegarni (!) przy Pl.Wolnosci. Podobno jest tez sklep w Dabrowie Gorniczej; przegladnij Panorame Firm.

Pozdrawiam:
Krewet

Darmowe konta email. Serwer WWW 8MB za 12 zl miesiecznie. Szczegoly http://www.alpha.pl/cennik.htm