Autor: +++ZINGER+++ (zinger_at_alpha.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 22:06:48 MET

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Tomasz Filipiak <thomas_at_free.com.pl> Do: Multiple recipients of list <mineraly_at_man.lodz.pl> Data: 2 lutego 1999 18:57
Temat: Odp: pl.rec.mineraly.

>Troch dziwne to gdyz z wypowiedzi tego kolegi Zingera, wszystkie mineraly
>jakie on posiada zakupil na gieldzie. Przeciez nikomu nie jest zabronione

no moze prawie wszystkie. Pozatym, poza mineralami mam kolekcje ciekawych skal z wielu miejsc w europie i to zebrane przez siebie. Moze nie stanowi to jakiejs wartosci kolekcjonerskiej, ale mi sie podoba.

I jeszcze drobnostka. Ja Marcin Cimała prosilbym o zapomnienie o nicku Zinger. Dla dobra wszystkich (mojego przedewszystkim) prosze mnie kojarzyc z BEEPERem. Mam nadzieje, ze w przyszlosci znow mi sie konta nie pop....sza.

>wmienianie sie kamolami i mozna to robic zarowno na liscie jaki bedzie mozna
>na grupie jezeli takowa powstanie. Sprzedaz i kupno to ostateczna forma ale
>w niektorych wypadkach nie ma innej mozliwosci.

>pojedziemy, pojedziemy
>Zrobi sie troche cieplej i kilku zapalencow napewno pojedzie.
>Ja jeszcze raz zglaszam swoj akces do takiego wyjazdu mam nadzieje ze nie na
>mnie bedzie koniec.

a ja to bym juz pojechal :))