Autor: +++ZINGER+++ (zinger_at_alpha.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 03:17:08 MET

-----Wiadomoœć oryginalna-----
Od: Krzysztof Wnek st. <wielki_at_geolog.geol.agh.edu.pl> Do: Multiple recipients of list <mineraly_at_man.lodz.pl> Data: 1 lutego 1999 13:22
Temat: Re: Odp: Odp: Monokrysztal

>Moi panstwo w tym kraju wszystko jest do zalatwienia !!! Nawet kopanie w
>parku narodowym. Te wszystkie przepisy, prawa to wielki pic.
>Propuje jechac w Male Pieniny jest dobra baza noclegowa a po drugie jest
>fajna sztolnia srebra w Jarmucie (nawet 2-e).

co za 2-e ? :))

>Jesli chodzi o Sudety to jest kanal bo tam mozna wszystko znalesc !!!
>Proponuje Nowy Kosciol na agaty to bardzo obczaskane miejsce ale ladne
>okazy sa :)) a potem na agaty do Czach !!! No chyba ze w maju pod namioty
>i to robic na wieksza skale.

Na agaty to dupny pomysl. Z tego co widze na gieldach, to wnioskuje, ze tego tam jest od ch..., a w koncu jest to cos, za czym warto polazic.

A co do Czech, to gdzie ? (mam blisko). Prosze o rozwiniecie tematu, bo tak na dobra sprawe, to ja mam blizej tam, niz w niejedno miejsce w kraju.