Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 19 Jan 1999 - 09:55:19 MET

>Tylko, ze to znowu mogloby spowodowac zablokowanie mozliwosci
>powstania pl.misc[rec][sci].mineraly, bo wielu bedzie uwazalo, ze o
>mineralach mozna dyskutowac na geologii

co do podgrupy.... ja bym mineraly wpakowal w sci . od biedy ujdzie w rec, ale mineralologia (czy jak to sie pisze:) to przeciez dziedzina nauki. a do misc na pewno nie, od biedy w rec. tylko ze mineraly to bardzo naukowe hobby, wiec jednak w sci.

>Proponuje pozostac przy speleologii. Tak juz widac jest, ze wiekszosc osob
>interesuja tylko niektore najbardziej ciekawe dzialy geologii i w sytuacji jaka
>jest teraz lepiej, zeby najpierw powstaly grupy szczegolowe dla tematow
>ktore budza najwieksze zainteresowanie i beda to grupy raczej o
>charakterze amatorsko-hobbystycznym (rec, misc?),

jak by na to nie patrzec, newsy z zalozenia maja charakter amatorsko-hobbystyczy, bez wzgledu na grupe. powod jest prosty, jest to forum ktore pozwala wypowiadac sie dowolnym osobom w praktycznie dowolny sposob. a jakby na to nie patrzec, fachowcy w danej dziedzinie to sa jednostki w perspektywie ogolu. tak wiec nawet hierarchia sci, mimo ze skupia jednostki o wyzszej niz przecietna inteligencji :) (ps: mi wyszlo IQ=89 :) to jednak sci nalez traktowac jako bardzo naukowe hobby, niz jako grupy naukowe ktore ewentualnie moglyby byc hobby. zreszta czas to pokazuje.

co do tego ze latwiej bedzie zalozyc mineraly a jak wzrosnie ruch geologie, mozesz miec duzo racji.