Autor: Tomasz Filipiak (filipiak_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 19 Jan 1999 - 00:05:38 MET

Czesc

Widze ze kolega od kopalni jest bardzo uparty w checi utworzenia wlasnej grupy. Ja tez kiedys myslalem aby utworzyc grupe pl.sci.geologia ale przeciez to nie ma sensu internet jest miejscem gdzie ludzie nie chca dyskutowac o ogolnikach lecz chca zaglebiac sie w szczegoly. Lista mineraly jest jedyna jak na razie w polskim internecie grupa gromadzaca ludzi zajmujacych sie geologia. Ja jak widze ze swoich doswiadczen tzn. dyskusji na forum listy oraz archiwum nigdy nikt jeszcze nie zglosil potrzeby istnienia osobnej grupy geologicznej. Jezeli znajda sie chetni wtedy mozna oczywiscie utworzyc takowa grupe ale to chyba za kilka lat (to moje przypuszczenie). Jedynym rozsadnym posuniecie byloby utworzenie teraz grupy news o charakterze hobbistycznym w nazwie z mineralami. Jezeli wyrazicie chec powstania takiej grupy w newsach chetnie sie tym zajme. Ach i jeszcze jedno geologia to nie kopalnie i kopaliny proponuje ci zajzec do encyklopedi lub slownika wyrazow obcych moze ci to cos wyjasni.Zycze milej lektury i lepszych pomyslow kolejne dni.

pozdrawiam Tom