Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 18 Jan 1999 - 12:00:04 MET

ze az tez sie odezwe :)

to juz jest zwiazane bardziej ze sportem :)

>Musisz wymyslic taka nazwe grupy, zeby sie dosc jednoznacznie kojarzyla
>z jej opisem.
>Underground jest jeszcze gorszy niz kopalnie, bo wtedy do Twojej grupy
>beda sie zlatywac rozni hackerzy, phreakerzy, cpuny, skini i inni tacy co to
>uwazaja, ze sa underground

gorzej. technomany tez beda przylazily ...... uueeee......

mysle jednak ze nazwa geologia bylaby najodpowiedniejsza. sama w sobie zawiera przeciez tematyke kopalin i kopalni, wiec nie bedzie zadnym klopotem jesli na tej grupie bedzie sie mowilo przede wszystkim o kopalniach, mimo ze to jest tylko jedna z dziedzin geologii. zdaje sie ze na dzien dzisiejszy lepszego pomyslu nie ma.

tak wiec trzeba by sklecic opis grupy typowo geologicznej, i wtedy sie okaze czy rzeczywiscie zachodzi koniecznosc wydzielenia grupy dot. kopalni.

>Moznaby rozwazyc pl.misc.grotolaz (albo pl.rec.grotolaz), ale groty kojarza
>sie z jaskiniami, a nie kopalniami.

a jaskinie z geologia :)
mysle ze w pierwszej kolejnosci trzeba zalozyc grupe bardziej ogolna, i w miare potrzeby grupy szczegolowe. przy okazji warto tez pomyslec nad udostepnieniem listy na newsach.

>Slowo "wszedolaz" obejmuje zarowno kopalnie jak i jaskinie, ale tez slowo
>to jest zbyt szerokie i przez to dwuznaczne.

a grotolaz nie obejmuje tychze ? ale jesli powstanie lista o grotolazach, to proponowalbym utworzenie sprzezonych newsow pl.rec.sport.grotolaz :)

>chyba bedziesz musial zostac przy speleologii,

moze to i dobry pomysl :)