Autor: Wojciech Krawczyński (wojtekk_at_uranos.cto.us.edu.pl)
Data: Sat 16 Jan 1999 - 22:44:10 MET

> Podaj swoja pozycje geograficzna. Moze mi przyjdzie do glowy jakies
> ciekawe miejsce w okolicy. Sadzac po zbiorach, bedzie to raczej
> polnocna czesc kraju.

Jezeli chodzi o studiowanie geologii, to nie sa to proste studia. Aby byc geologiem trzeba znac dobrze podstawy wszystkich przedmiotow przyrodniczych, tzn. fizyka, biologia, geografia i najwazniejsze - chemia. Zwykle te przedmioty studiuje sie na pierwszym roku prawie kazdego wydzialu geologicznego. Do tego dochodza podstawy geologii, czyli geologia dynamiczna.

z pozdrowieniami
wk