Autor: aurelpio (piotrz_at_tower.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Fri 15 Jan 1999 - 13:46:43 MET

Pozdrawiam Wszystkich.
Przepraszam za zamieszanie jakie wywolal mój post o kopalniach. Nie mialem takiego zamiaru.
Glównym celem zakladanej list kopalnie miala byc dyskusja o tym co pod ziemia (sztolniach, chodnikach, podziemiach, grotach PTI. Z uwagi na fakt, ze tam mozna znalesc wiele mineralów i skamienialosci postanowilem dopisac geologie i mineraly aby nieco rozszerzyc dyskusje.

Skoro jednak powstaje grupa o mineralach (nie e-maolowa) to ekstra !!!!!!!!!1
W najblizszym czasie postaram sie to zmienic i poprawic liste usuwajac wszystko co tyczy sie mineralów.

A tak nawiasem mówiac co myslicie o samej propozycji na temat listy kopalnie?
czy moze lepiej nazwac ja undergand ??????? i dopisac tam wlasnie speologów, grotolazów i innych "dziurolazów"?

Pozdrawiam
PIOTR