Autor: aurelpio (piotrz_at_tower.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Fri 15 Jan 1999 - 13:53:36 MET

>Dlaczego pl.misc.kopalnie a nie pl.misc.sztolnie czy tez pl.misc.szyby?
>Jezeli ma juz taka grupa powstac to chyba tylko dla gornikow. Nie wiem co
>transport podziemny ma do kwarcu czy tez skaleni. A jak slysze juz o
>hydrogeologii to jestem natchmiast przeciw. Ja proponuje zostac przy tym co
>jest czyli mineraly_at_man.lodz.pl . A jezeli nadal bedziesz mial ochote
>stworzyc taka grupe szukaj poparcia na dole tzn. w kopalni.

szkoda że się tak wściekasz (tak odebrałem ten post) To jest tylko propozycja i myślę, że warto ją przedyskutować. Ja się przy niczym nie upieram, chcę poznać tylko zdanie innych i ich argumenty za lub przeciw.
Co do powstającej listy minerały, to nic o niej nie wiedziałem i dla tego dopisałem minerały.
Mam nadzieję że ta lista o minerałach szybko powstanie - sam się zajmuję nieco nimi - głownie sól (dziwne ale fascynujące) PIOTR