Re: Targi, Gazeta i sieciowa kultura

Autor: Jan C. Stradowski <jan_at_lodz.gazeta.pl>
Data: Sun 24 Nov 1996 - 18:18:45 MET

> Proponuje zakonczyc dyskusje wokol artykulow w gazetach kategorii Gaz-Wyb-a.
> Nie wiem czy kryptoreklama czyjejs prywatnej gazety jest tu na miejscu, wszak
> lista dyskusyjna, na ktorej jestesmy jest lista publiczna.
> Pozdrawiam
> Andrzej Ramocki

Po przeczytaniu powyzszego listu, przejrzeniu archiwum listy oraz
widzac raczej nikly odzew "dyskusyjny" ze strony subskrybentow
przychylam sie do propozycji. Z tego, co zobaczylem, srodowisko
lodzkie koresponduje glownie na temat przerw w pracy sieci oraz w
sprawach pomocowo-towarzyskich. Jeden z subskrybentow
napisal: "Odnosze wrazenie, ze ta lista jest uzywana glownie do przesylania
informacji WAZNYCH i TECHNICZNYCH." No coz, ja odnosze wrazenie, ze w
istocie uzywana jest glownie do przesylania informacji nudnych.

Skoro jednak srodowisko woli czytac (lub od razu kasowac) e-maile na
temat ===>> FREE 1 yr. Magazine Sub sent worldwide- 295+ Popular USA
Titles niz podyskutowac na temat lokalnej prasy, to przeciez nie bede
nalegal. Nie zalezy mi na kryptoreklamie, lecz na inteligentnych
czytelnikach.

Na szczescie dwoch takich odezwalo sie do mnie na redakcyjny adres,
wiec summa summarum czas przeznaczony na "dyskusje" nie byl dla
mnie stracony. Jezeli ktos jeszcze chcialby zglaszac jakies uwagi,
propozycje lub byl zainteresowany pisaniem do "Gazety" - zapraszam,
ale poza WAZNA i TECHNICZNA lista. Wkrotce powinnismy uruchomic
specjalny adres e-mail dla dodatku "Komputery".

Dziekuje wszystkim, ktorzy sie odezwali konstruktywnie. Do autorow
wypowiedzi destruktywnych urazy nie zachowuje. Duzo zdrowia i do
przeczytania!!!!