Re: Targi, Gazeta i sieciowa kultura

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl>
Data: Mon 25 Nov 1996 - 18:21:57 MET

At 17:13 96-11-24 +0100, you wrote:
> [...]

   Rownie dobrze można powiedzieć, że robisz to kryptoreklamę dla siebie.

>Po przeczytaniu powyzszego listu, przejrzeniu archiwum listy oraz
>widzac raczej nikly odzew "dyskusyjny" ze strony subskrybentow
>przychylam sie do propozycji. Z tego, co zobaczylem, srodowisko
>lodzkie koresponduje glownie na temat przerw w pracy sieci oraz w
>
>Na szczescie dwoch takich odezwalo sie do mnie na redakcyjny adres,
>wiec summa summarum czas przeznaczony na "dyskusje" nie byl dla
>mnie stracony. Jezeli ktos jeszcze chcialby zglaszac jakies uwagi,

  No pewnie, ze nie byl stracony. Zauwazylem lekkie poruszenie
  w tematach "łódzko-internetowych" i zejście z przeglądania
  programów edukacyjnych.

>propozycje lub byl zainteresowany pisaniem do "Gazety" - zapraszam,
>ale poza WAZNA i TECHNICZNA lista. Wkrotce powinnismy uruchomic
>specjalny adres e-mail dla dodatku "Komputery".
>
>Dziekuje wszystkim, ktorzy sie odezwali konstruktywnie. Do autorow
>wypowiedzi destruktywnych urazy nie zachowuje. Duzo zdrowia i do
>przeczytania!!!!

  Moze coś z "nudnych" tematow.

1 MKS_VIR -najnowsza wersja 5.28b w pewnych okolicznościach wykrywa
   w pamięci sprawdzanego komputera wirusa FAT-avenger.
   Alarm jest fałszywy. Wystąpienie tego błędu zależy od konfiguracji
   komputera - coś (nie powiem co) w Autoexec.bat.

2 Dwie łódzkie firmy od paru dni są zawalone robotą gdy klienci im
   zwracają nowo sprzedane komputery z płytami Shuttle + kartą muzyczną
   Shuttle + Windows95. Komputer w takim zestawie po kilku godzinach
   pracy tak śmiecą na dysku, że pojawia się klasyczny GPF. A potem
   komputery są martwe. Podobno uszkadzane są różne programy, także
   DOSowskie.

--
Romek