Re: usenet

Autor: Piotr Wilk <piotrwi_at_man.lodz.pl>
Data: Fri 22 Nov 1996 - 12:21:02 MET

Witam!

On Fri, 22 Nov 1996, Przemyslaw Szczygielski wrote:

> Czy ktos jest mi w stanie powiedziec, jak zapisac sie na listy
> dyskusyjne, ktore w internecie wystepuja jako praca.oferowana i
> praca.szukana, jesli w ogole takie sa...

Na w.wym. grupy nie mozna sie zapisac. To sa grupy News'owe. Aby sie do
nich dostac trzeba zainstalowac sobie (lub poprosic o to administratora
sieci) oprogramowanie klienta news (mozna tez skorzystac z Netscape). Jako
serwer News nalezy wpisac news.man.lodz.pl. I to prawie juz.

Piotrek

--
Piotr Wilk                        Politechnika Lodzka, Centrum Komputerowe
email: piotrwi@man.lodz.pl                 Miejska Siec Komputerowa LODMAN