Re: prosba o pomoc w tlumaczeniu - spektroskopia

Autor: Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 14:50:37 MET

At 14:26 2006-11-01 +0000, Michael de Greyangel wrote:

>Ci Angole wrecz uwielbiaja skomplikowane konstrukcje zdan.
> Nie wydaje mi sie by te terminy dotyczyly metod.

Podejścia do (albo metody) analizy pomiarów. A więc nie samych pomiarów,
lecz ich analizy.

>[...] jedno z dwuch podejsc. [...]
A tak prosiłem! :->

>Po mojemu by bylo tak ale moze ktos ma lepszy pomysl ?

"...Analizując pomiary autorzy zazwyczaj postępowali wg jednego z dwóch
podejść. Podejście "mieszaniny" polegało na analitycznym podziale pasm fazy
ciekłej na dwa składniki identyfikowane jako grupy OH "związane wodorowo" i
"niezwiązane wodorowo". Podejście "continuum" polegało na analizie profili
pasm na podstawie rozkłądu energii i geometrii wiązań wodorowych"

:-)
Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań