Re[2]: prosba o pomoc w tlumaczeniu - spektroskopia

Autor: Krzysztof Kleszcz <klechu13_at_poczta.okay.pl>
Data: Thu 02 Nov 2006 - 15:34:01 MET

MS> Podejścia do (albo metody) analizy pomiarów. A więc nie samych pomiarów,
MS> lecz ich analizy.

A tak prosiłem! :->>

MS> "...Analizując pomiary autorzy zazwyczaj postępowali wg jednego z dwóch
MS> podejść. Podejście "mieszaniny" polegało na analitycznym podziale pasm fazy
MS> ciekłej na dwa składniki identyfikowane jako grupy OH "związane wodorowo" i
MS> "niezwiązane wodorowo". Podejście "continuum" polegało na analizie profili
MS> pasm na podstawie rozkłądu energii i geometrii wiązań wodorowych"

MS> :-)
MS> Michał

To chyba wydaje sie najbardziej sensowne, gdyz w kilku innych miejsach
tekstu pojawialy sie jakby opisy tych "metod" ("... however appealing
the mixture approach might be in offering qualitative explanation for
observed band features" ; jest tez podrozdzial zatytulowany
"assumptions of the continuum approach")

Dziekuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie:)

Krzysztof Kleszcz