Re: Re: Nanoczastki-jak badac i wszystko inne o nich

Autor: <stuktup_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 14:25:04 MET DST

 Postaraj się poczytać trochę
>ogólnych danych,w necie np. jakąś książkę też musowo. Poszukaj w google.

Oj staram sie staram ale niestety jak narazie docieram do bardzo ogólnikowych informacji, choć bardzo przydatnych, jednak nie wystarczających stąd moja prośba jeśli natkną się ktoś na dobrą merytorycznie książkę lub publikację proszę o podanie tytułu i autora.

Biję się w pierś oczywiście, że koloidy szybciej napisałam niż pomyślałam :|

>Proszę powtórzyć chemię koloidów i chemię fizyczną. Metod jest kilka, od
>nefelometrii po badania mikroskopowe (EM)

Zastosuję się do rady :) lecz poproszę jeszcze raz o wskazówkę -muszę stworzyć kontrolę jakości produktów nano i nie chciałabym firmy narazić na zbyt duże koszty stąd mój kłopot w określeniu skutecznej, wystarczającej i rozsądnej metody badania moich koloidów.

>Zaczynasz nanotechnologię. Poznawać ją Będziesz do końca swoich dni :).

Mam nadzieję, że będzie mi to dane bo czym więcej wiem tym więcej chce wiedzieć.
Pozdrawiam,
Lena