Re: styren

Autor: Stanislaw Popiel <popiels_at_wp.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 22:12:10 MET DST

> Mam prosbe, dostalem produkt z polistyrenu i musze oznaczyc, a raczej jak
> narazie tylko stwierdzic czy jest w nim styren czy nie. Czytalem wzmianke
> kilkutomowej Analizie Produktów Organicznych ze jest jakas ponoc dokladna
> metoda oznaczania styrenu poprzez przeprowadzenie go w dwubromek. Ta
metoda
> zdaje sie byla lub jest podstawa PN na oznaczanie styrenu.
> Prosze o pomoc, chociaz w jakim srodowisku leci ta reakcja i jakich
potrzeba
> odczynników ?
> Z powazaniem
> [...]
W internecie jest zamieszczona ogólnie dostepna wyszukiwarka Polskich Norm.
Wpisujac odpowiednie slowa kluczowe spróbuj znalezc potrzebna Ci norme na
oznaczanie styrenu. Ja krótko szukalem dla Ciebie jakiejs normy, ale
znalazlem tylko kilka PN na oznaczanie styrenu w powietrzu. Nie jest
wykluczone, ze wpisujac bardziej odpowiednie slowa kluczowe znajdziesz
odpowiednia dla Ciebie norme. W Googlach wpisz "PKN" (polski kom. norm.).
Nie pomyl z PKN Orlenem. Tam wewnatrz jest wyszukiwarka po prawej stronie -
w tytule normy wpisuj slowa kluczowe.
pzdrw
sp