Re: Nanoczastki-jak badac i wszystko inne o nich

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 15:02:09 MET DST

--- stuktup@poczta.onet.pl wrote:

> Witam Wsszystkich,
> jestem nowa na liscie i bardzo się ciesze, udało mi
> się trafic tutaj. Jestem z zawodu chemikiem ale
> dopiero teraz mam okazję zagłębić
> się w chemię w ramach zawodu i potrzebuję trochę
> Waszej pomocy. Przyszło mi się zajac nanoczastkami a
> temat to dla mnie nowy moze jesteście w stanie
> zasugerować literaturę począwszy od mechanizmów po
> zastosowanie. Interesuje mnie absolutnie wszystko.
> Druga sprawa, nad ktora obecnie się głowie to w jaki
> sposab (na jakiej aparaturze, jaka metoda)
> przeprowadzić kontorlę roztworu czy istotnie
> [...]

Od paru lat walcze z nanoczastkami metali,
polprzewodnikow, nanorurek weglowych itp. Chyba
moglibysmy sobie pomoc na wzajem .....
O zastosowaniu i syntezie i analizie napisano tomy
elaboratow. Konkretnie - co cie interesuje?

Jurek

Jerzy (Georg) Peszke Ph. D.
Depatment of Organic Chemistry
Jan Dlugosz University