Nanoczastki-jak badac i wszystko inne o nich

Autor: <stuktup_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 09:42:16 MET DST

Witam Wsszystkich,
jestem nowa na liscie i bardzo się ciesze, udało mi się trafic tutaj. Jestem z zawodu chemikiem ale dopiero teraz mam okazję zagłębić
się w chemię w ramach zawodu i potrzebuję trochę Waszej pomocy. Przyszło mi się zajac nanoczastkami a temat to dla mnie nowy moze jesteście w stanie zasugerować literaturę począwszy od mechanizmów po zastosowanie. Interesuje mnie absolutnie wszystko. Druga sprawa, nad ktora obecnie się głowie to w jaki sposab (na jakiej aparaturze, jaka metoda) przeprowadzić kontorlę roztworu czy istotnie uzyskany roztwór posiada odpowiedniej wielkości i ilości cząstki. Z gory dziekuje za pomoc Lena