Re: Nanoczastki-jak badac i wszystko inne o nich

Autor: <stuktup_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 20 Jul 2006 - 14:38:27 MET DST

>A o jakie w ogóle cząstki chodzi? Fulereny? Nanorurki? Czy jeszcze coś
>innego? I co konkretnie chcesz znimi zrobić?

Jak na razie zwykłe jony i obojętne cząsteczki. Nanorurki również powoli wchodza w obszar moich/naszych zainteresowań. Jak na razie mam stworzyć kontorlę jakości. Mamy otrzymywać nasz produkt o konkretnym stężeniu oraz o konkretnej wielkości - od -do. W niedługiej przyszłości również (mam nadzieje) rozpoczną się również badania w niewielim zakresi obaszaru ich nie znam ale napewno z zakresu nanotechnologii.
Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie
Lena