Re: Uczelnia

Autor: Michal Walczak <walczus23_at_yahoo.com>
Data: Tue 21 Mar 2006 - 12:46:05 MET

Witam ponownie :)

>a co cie zniechecilo? (dop. do studiowania na PWr)
A no wlasnie to ze przyjmuje sie wiekszosc i daje
szanse wszystkim, co potem powoduje ze duzo wiecej
studentow obija sie, zaliczajac wszystkie egzaminy
sciagajac. Uwazam ze studia nie sa dla wszystkich, a
przyjmowanie tylu studentow powoduje automatyczne
zanizanie poziomu nauczania. glownie dlatego, ze i tak
wielu slabych przejdzie oszukujac. Im mniej studentow,
tym mniejsze na to szanse.

>Jeszcze nie tak dawno ludzie z Pwr zasuwali na NMR na
>uniwerek.
Teraz to my (przynajmniej z biotechnologii) zasuwamy
na NMR na PWr. Jak powiedzial jeden z moich
wykladowcow prof. Otlewski: "musimy sobie wzajemnie
pomagac, dlatego my (z UWr) korzystamy z NMR
politechniki kupionego za 4,5 mln zlotych, a oni
korzystaja z naszego spektrofluorymteru modulowego
kupionego za 240 000 zl" :))) (ladna roznica).

Wielu moich znajomych ktorzy ida na polibude w ramach
studiow magisterskich czy doktoranckich wybiera temat
u prof. Sokalskiego i wiem tyle ze cieszy sie u nas
wielka renoma jako fachowiec od modelowania
komputerowego i matematycznego.

Mam nadzieje ze udalo nam sie zakopac topor(ek)
wojenny, chociaz wydaje mi sie ze takie konfrontacje
sa nieuniknione, a czesto nawet potrzebne, zwlaszcza
dla osob, ktore teraz wybieraja studia.

Pozdrawiam i przepraszam

-Michal