Re: L-glukozamina w hyperchem

Autor: <porno_pasterz_at_tlen.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 10:14:44 MET

spoko koniec jadu i rynsztoka jak to napisales! mowisz mi ze
wysylasz mi linki do stronek z formami glukozy itd!! ok wiem
widzialem te linki ale juz 3 raz pisze ze nie o to mi chodzi
doskonale wiem jak te struktury narysowac na papierze w 2-ch
wymiarach!! chcialem porownac moje struktury (3d) stworzone
przezemnie w hyperchemie ze strukturami zrobionymi przez inna osobe
ktora sie na tym zna! dzieki temu moglbym sie upewnic czy te moje
struktury sa prawidlowe!!
po drugie juz ze wstepnych obliczen moge ci powiedziec ze
wlasciwosci L i D glukozaminy nie sa takie same!! roznice sa zarowno
w cieple tworzenia, energii, polu powierzchni czasteczki i jej
objetosci! zgodze sie ze roznice moze nie sa powalajace ale napewno
sa wazne ze statystycznego punktu widzenia!!
a co do mojej doczepki o grupe hydroksylowa przy -CHO chodzilo mi
tylko i wylacznie o to zeby udowodnic ze do wszystkiego mozna sie
doczepic!!
pozdrawiam