Re: L-glukozamina w hyperchem

Autor: Jerzy Peszke <j.peszke_at_rocketmail.com>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 15:40:08 MET

--- porno_pasterz@tlen.pl wrote:

> spoko koniec jadu i rynsztoka jak to napisales!
> mowisz mi ze
> wysylasz mi linki do stronek z formami glukozy itd!!
> ok wiem
> widzialem te linki ale juz 3 raz pisze ze nie o to
> mi chodzi
> doskonale wiem jak te struktury narysowac na
> papierze w 2-ch
> wymiarach!! chcialem porownac moje struktury (3d)
> stworzone
> przezemnie w hyperchemie ze strukturami zrobionymi
> przez inna osobe
> ktora sie na tym zna! dzieki temu moglbym sie
> [...]
Szanowny Kolego, pozwol ze wtrace swoje trzy grosze.
Jako ze z hyper chemem mialem do czynienia i pewnym
stopniu dalej mam - pozwol ze dorzuce kilka uwag:
1. jakimi metodami optymalizowales geometrie?
2. jaka dokladnosc zadales 1 -go i 2-go stopnia
3. czy przypadkiem nie trafiles na jedno z minimow
lokalnych Ep ktorych w czasteczkach sacharydow jest co
najmniej kilkanascie?
4. jaka konformacje przyjales dla rozwazanych ukladow?
5. hyper chem ma mozliwosc rysowania odbic lustrzanych
badanych ukladow - czemu z niej nie skorzystales?
wtedy dla identycznych ukladow przy dokladnosci co
najmniej 10exp-4 porownaj wyniki i dopiero z czystym
sumieniem napisz ze roznia sie energiami, cieplem
tworzenia czy tez momentem dipolowym.

Gdy odpowiesz sobie na te pytania - mozemy
podyskutowac dalej.
Tak na marginesie - cala masa zwiazkow jest zapisywana
w formacie pdb. sacharydy sciagale z Protein Data Bank

Jurek